Lördag Kväll .

2008-04-12 19:40:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har jag varken haft tid eller lust att blogga :/ Sad but True . Men nu kommer det lite uppdatering , har legat i soffan halva dagen , sen har hela familjen hälsat på hos farmor & farfar , skulle lämna mat till Rocky , och hämtat hem mitt "The Sims 2" . Sen åkte vi en sväng till Maxi och handlade så vi kunde käka tacos ikväll :)

Så Tacos har det precis ätits , så nu är jag riktigt mätt i magen ^^ hehe . Sen blir det väl att smälla i sig gårdagens godis som blev över o se om det finns nått skoj att se på tv , annars ska jag bara spela Sims , haha ! Man fastnar så i det , kan sitta i timmar , men det kan jag inte just för att jag har William , hur snällt är det mot honom då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback