Måndag 21/4

2008-04-21 09:10:06 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon!
Sovit helt okej natt , har iaf fått några timmars sömn . Så vackna vi av att Willepille låg o sjöng i sin säng , så jörgen tog upp han o bytte blöjjan medans jag gjorde iordning hans välling . Nu ligger våran lilla prins på sin filt och leker , dock kröp han efter Rocky hela tiden för han ville tydligen leka med Rocky . Men han gick ut med husse nu och då blev lilleman lite ledsen i ögat ;/ Stackars liten !

Tänkte jag skulle ta mig ett bad sen när dom kommer in , behöver fräscha upp mig lite ;) hehe .
På lördag ska vi ha födelsedagsfest för mig här hemma , med utgång på det , så William ska sova hos sin faster Carina. Det ska nog gå bra :) hehe . Risken finns väl att han river hennes lägenhet , men men :p HAHA !

Nu ska jag göra mig lite frukost !

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Blir nog en lugn dag. Med en promenad i solskenet förhoppningsvis! =)

2008-04-21 @ 10:08:01
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se
Postat av: Ulrika Jansson

Jag ska jobba 16-20.30 :)

2008-04-21 @ 11:05:35
URL: http://ulllrica.blogg.se
Postat av: N i n a

sv: Så lite så :D Hoppas du får en bra dag idag :D

2008-04-21 @ 11:55:01
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: LW

Jag ska vara inomhus o jobba mellan 14-22 så jag ska försöka ta vara på solens strålar så mycket jag bara kan innan det.

2008-04-21 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback