Onsdag 9/4

2008-04-09 08:43:14 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Good Morning!
Willepille har sovit oroligt inatt , vaknade till när jag gick o la mig vid 22.30 men somnade om ganska fort igen sen vaknade han igen vid halv ett då hans pappa kom hem , så jörgen tog upp han och skulle somna om han , men då skulle han bara leka istället så han la tillbaka han i sin säng och då somnade busen om efter en liten stund och sov sen till kl 7 imorse , så vi gick upp strax innan 8 .

Nu har William precis fått en flaska välling o ligger o kikar lite på Aladdin , så då ska jag passa på att göra mig nått att äta . Pappsen sover fortfarande då han var hemma så sent inatt :/ Sen blir det väl att vi ska åka och handla då det mesta är slut här hemma ^^  , hihi !

Kommentarer
Postat av: nikita

hej, var med och tävla om ett presentkort hos babyclothes.se
i min blogg :)

2008-04-09 @ 08:48:49
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Frida - Philips mamma

Godmorgon älskling!

2008-04-09 @ 09:14:48
URL: http://www.friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback