Pasta Sallad :)

2008-04-29 18:01:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu håller jag på att fixa mig lite pastasallad , det ska bli super gott , pastan är kokad men den ska svalna lite sen blir det att blanda i kycklingen och alla grönsaker , gud va gott det ska bli ! Fick receptet av frida , då vi åt den på hennes kalas och jag tyckte den va jätte god så ska prova mig på att göra den med . Så gott med feta ost! Mumsfilibabba . Min kära sambo vill inte ha , så jag har mat imorn med , slipper jag laga mat ^^ hihi .
vilket jag nog inte kommer orka ändå eftersom jag ska plågas på förmiddagen hos tandläkaren , fast jag har ju mina pills jag ska ta imorn .

Kommentarer
Postat av: Liza

Fin design du har pådin blogg... Jag vill oxå ha en!! =(

2008-04-29 @ 18:11:42
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se
Postat av: Anonym

vilket är receptet?????

2008-04-29 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback