Promenix

2008-04-08 19:39:01 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag & William har tagit en kvällspromenix , det va skönt att få lite frisk luft , William satt o skratta åt mamma hela tiden , tyckte väl hon va lustig som gick där o lyssnade på sin musik , o små dansade lite ^^ haha!
Han är så go , han har sovit otroligt mycket idag så ja han får väl somna lite senare idag då , det gör inte mig nått han får gärna vara vaken med mig nu när pappsen jobbar ;)

Nu ligger han och leker på golvet med sin fjärrkontroll , hans favorit leksak! Ska även köpa han en leksaksmobil då han är så besatt i min ^^ , o denna nya får han verkligen inte pilla på ;D

Nu ska jag gå och göra han sällskap på golvet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback