Söndag 13/4

2008-04-13 09:04:45 Williams Framsteg
» Kommentarer(2) «


God Morgon!

Jag har sovit rätt gott inatt med : ) William vaknade vid halv 7 , men somnade om till halv 9 sen ! Vilken lyx! Så min lilla älskling gav morsan lite sovmorron , tyckte väl att hon kanske behövde det , det tyckte mammsen iaf ^^ Pappa Jörgen sover fortfarande , för han hade sovit så oroligt inatt stackarn =/ Så William har fått sin välling och jag sitter med mitt te , ska snart gå o gosa med William , tror dock att han sitter och bajsar nu , det låter så iaf! .. haha!

Annars blir det lugnt idag , en hemma slö dag ^^ , så som söndagarna brukar se ut , kanske en promenad med vagnen , vi får se :)

Jag har ju glömt berätta att William kryper nu , (fast på sitt eget lilla sätt)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron, vilken liten sötnos ni har, skönt med sovmorron sån vill jag oxå ha =) ha en bra dag idag =)

2008-04-13 @ 09:13:45
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: guldfisk

god morgon Vad söt din son var :)
Hoppas ni har en underbar dag

2008-04-13 @ 09:24:06
URL: http://www.JuliaStefhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback