Söndag 20/4 - Fridas Dag!

2008-04-20 08:52:55 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag vill börja mitt inlägg med att säga grattis till min bästaste bästa vän Frida som fyller 19 år idag ! Säg GRATTIS till henne HÄR! Hoppas du får en jätte fin dag älskipälski ♥ Det är du värd !

Jag gick iaf o la mig ganska tidigt igår , runt 22.30 för jag va superduper trött , vaknade dock vid 03-tiden med världens huvudvärk o det har jag fortfarande så nu har jag tatt två treo och hoppas att det ska hjälpa , William väckte oss alla runt 8-tiden och ville ha sällskap , :)

Vi tänkte att vi skulle gå ut o gå en tipspromenad sen efter 10 . Kul att bara göra nått o inte sitta inne hela tiden . Mamma åker hem idag med , så då blir vi ensamma igen , men det va skoj att hon ville komma och besöka oss .

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma

Tack älskipälski! Underbara du!

2008-04-20 @ 11:07:19
URL: http://www.friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback