Söndag 6/4

2008-04-06 08:54:40 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!
Då var det tråååkig söndag , och sista dagen på denna veckan , inget fint väder heller , här regnar det :(
William vaknade vid 8-tiden , pappa Jörgen har knappt sovit nått inatt , sovit jätte dåligt , så vi gick upp och lät han ligga kvar , wille har fått en flaska välling så nu är han belåten för ett tag , jag sitter och dricker en kopp te medans han tillåter mig :)

Denna veckan som kommer , kommer inte bli rolig . : /
På tisdag ska jag till tandläkaren och dom ska fortsätta på min rotfyllning som dom påbörjade i December ..
så Nathalie , vill du kanske passa William då om Jörgen jobbar?

Nu ska jag gå till min son som ligger o tjötar i vardagsrummet ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

Här snöar det :| Det suger rööööv

2008-04-06 @ 09:02:17
URL: http://www.friidalicious.blogg.se
Postat av: Nathalie

Haha of course =) bara att lämna han här vettu ;D

2008-04-06 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback