Söndag Kväll

2008-04-20 19:48:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Till Malin: Jag fick en jätte vacker blommbukett av min son & sambo i 20-års present! :)

Vi har haft en allmän slappar dag , jag har legat lite o vilat på eftermiddagen innan mamma åkte hem . Då tog hon willepille en stund , sen råkade han få pappsen polisradio över sig idag , han drog ner den från fönsterbrädan , men det gick bra han blev nog mest rädd . :p Lilla snutten!

Nu ligger han hos pappsen och ska sova , jätte trött stackarn! Så han får sova gott min lilla prins :)
Även suttit en stund och solat oss på balkongen , gud va sugen jag blev på att grilla , hade vart så jädrans gott . Vi har ju el-grill så vi kan ju grilla på balkongen .

Kommentarer
Postat av: Nina

God morgon :) Grattis i efterskott !

2008-04-21 @ 08:10:57
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback