Sova Middag!

2008-04-03 13:45:41 Dagboken
» Kommentarer(0) «


William har fått sin lunch , det blev Kallops och en halv banan :) Sen gick vi o satte oss och titta på VBÅ , o lillen somnade så nu sover han lite middag , så han orkar leka resten av dagen med mammsen ..
Funderar på om jag ska göra mig nått att äta , men vet inte alls vad jag är sugen på att äta idag . Kanske stuvade makaroner? Hmm , nä jag vet inte . Får fundera på det ett tag till..

Pappsen åkte o jobba innan , så det e bara jag & lilleman hemma . Fint väder är det ute , lite sugen på en promenad men det är så fruktansvärt tråkigt att va ute o gå ensam , man har ju ingen att prata med .. så vi får se hur det blir med den saken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback