Sovit Middag!

2008-04-04 14:18:18 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu vaknade precis William från sin middagslur , och har lagt köttfärsen på tining , jag ska laga spagetti och köttfärsås till middag idag , sen funderar jag på om jag o William ska ta en tur ner till stan och kanske köpa popcorn , så man kan få mumsa nått gott nu i helgen , för det klassas ju faktiskt inte som godis! :)

Idag är det 14 Dagar kvar tills jag fyller 20! Undra om man ska hitta på nåt skoj , men jag ska nog bara köpa en bakelse eller nått som jag & Jörgen kan smaska på , nått annat känner jag inte för just nu . Kommer nog inte få några presenter heller , fast om jag skulle få det så önskar jag mig pengar så jag kan köpa kläder! Jag vehöver verkligen kläder , eller få gå och fixa mitt hår hos en frisör , det skulle jag med vilja , så nu vet ni det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback