Till Jenny!

2008-04-01 23:17:08 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(6) «


ÅÅH vilken människa du är alltså ..
Ett barn med magsjuka , fattar vem som helst att man får tvinga i vätska! Just för att dom inte skall torka ut . Blir han uttorkad måste han in till sjukhuset för att få dropp! Men du kanske inte förstår va det innebär? Kanske svårt att ta in! Vilken idiot som helst fattar att man får tvinga i dom vätska?!

Märks att du inte har barn , för då skulle du inte resonera på det viset som du gör nu , och skulle du det så tycker jag oerhört synd om dina barn !

Man kan inte tro att du snart är 30 , kanske dags o börja bete sig som det ?

Och snälla lilla du , en mamma vet vad som är bäst för sitt barn , inte DU !

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

Älskling, you rock! :]

2008-04-02 @ 09:15:01
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Lina

Ja en mamma vet (nästan) alltid vad som är bäst för sitt barn! =)

2008-04-02 @ 09:19:10
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: mezzie

En mamma känner sitt barn bäst....därför vet hon oftast(finns ju vissa undantag) vad som är bäst för barnet.
Men ang just det som det handlade om så gör hon inte mer än rätt,för att inte han ska torka ut!
Sen finns det alltid och komemr alltid finnas de som tror sig veta bäst tyvärr.
Inget och ta åt sig av överhuvudtaget,tar bara onödig energi.
Ha en fin dag!

2008-04-02 @ 10:32:39
URL: http://thisismylife.webblogg.se
Postat av: jessica

Klart som sjutton att man måste få i dom nån slags vätska för fasen, det e ju samma när man själv har magsjuka..vätska e ju lixom rätt viktigt..men barn förstår ju inte det, drf måste man hjälpa dom

2008-04-02 @ 11:31:36
Postat av: Frida - Philips mamma.

Titta, alla håller med mig. För er som undrar, så är det Jenny som håller på att tjafsa emot mig om att jag inte får tvinga i Philip vätska när han var magsjuk!

2008-04-02 @ 14:00:00
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Jenny

Det finns mkt bättre metoder för än att tvinga sitt barn..
Bra att du & frida är så bra topen mammor då..
haha, jag undrar vem som inte är mogen & det märkt tydligt på er..
jag är inte så feg som ni som MÅSTE skriva detta i en blogg !! MOGET !
åååå, VILKA MÄNNISKOR NI ÄR !!
hund & barn är en stor skillnad.. det vet väl vem som helst..

2008-04-02 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback