Tipspromenad!

2008-04-20 15:15:17 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja på förmiddagen gick vi på tipspromenad , drog med oss Jessica , hennes barn & Erik :) Det va skoj , och gud va varmt det var , ett tag gick jag i bara linnet för solen värmde så . Plus att det var skönt att komma ut o gå . Nu sitter vi hemma , älskipälski har precis kört min mamma till bussen som går mot Borås . Det va hursomhelst skoj att hon var här och hälsade på oss , skoj för William som inte alls träffar henne ofta .

Jag vet inte alls vad vi ska göra mer idag , än att kanske mysa som familj! Blir nog lugna puckar . Kanske en fika på balkongen , jag vet inte! Skickade iaf hem lite smutstvätt hem till Jessica (Williams faster) som hon får tvätta åt oss , då lilleman typ har 4 rena tröjor och jag inte ska tvätta förän på onsdag . Inte alltid så lätt att få tvätttid :/ Önskar att man hade en egen tvättmaskin så hade man sluppit såna bekymmer.

Nu måste jag få nått i magen innan jag hungrar ihjäl ...

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja jag var svinhungrig med när jag kom hem å liam slocknade i sulkyn..men nu tvättar jag williams kläder iaf..=p

2008-04-20 @ 15:25:53
Postat av: Malin

Vad fick du i 20års present? :D

2008-04-20 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback