Tisdag 22/4

2008-04-22 09:21:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!
Jag har sovit som en stock inatt , ruskigt skönt vill jag säga , beror nog på all aktivitet igår . Ska helt klart fortsätta så , så underbart när man går och lägger sig och är jätte trött . :)
Måste åka till min gamla skola idag och hömta ut mina betyg från årskurs 8 , eftersom jag ska skicka med dem i min ansökan om att få läsa på Komvux till hösten , tänkte jag skulle läsa 3 kurser så jag då får mina 400 poäng. Så det blitt Engelska 3 , Matte 3 & Svenska ! Det ska nog gå bra men jag får lägga manken till och verkligen ge mig in i detta .

Annars är det ju Desperate Housewives ikväll , och det är ju ett måste att se på . Nu ska jag ta mig lite frukost , fylla i blanketten o sen gå ut med Rockster ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback