Torsdag 3/4

2008-04-03 09:48:38 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morning Sunshine!
Lillbus vaknade runt halv 8 idag , så då tog jag upp o så låg vi o kramades lite tills han ville leka istället med att dra mig i håret o sen krypa bort till pappsen o pilla på honom , sen tog Jörgen han o gick o bytte blöjjan , och jag gick och gjorde välling , sen har vi inte gjort så mycket mera än .

Vet inte alls vad dagen har att erbjuda , tanken va egentligen att Madde skulle kommit och fotat oss idag , men då jag inte mådde särskilt bra igår bestämde vi att skuta på det istället , men det ska bli så kul att bli fotograferad för hon tar så fina kort . Åh ja längtar! :)

Nu börjar reprisen av VBÅ så nu får jag gå o kika!

Kommentarer
Postat av: Lina

Var det April-skämt förresten? =)

2008-04-03 @ 11:16:12
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Nina - Kyles mamma

Kan han krypa nu? :)

2008-04-03 @ 11:42:11
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback