Tvätt

2008-04-02 18:40:32 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Gud va tråkigt det är att tvätta =/ Finns inget värre . Så nu när jag fyller 20 om lite mer än 2 veckor önskar jag mig en egen tvättmaskin att ha i lägenheten så jag sipper springa ner i tvättstugan , för jag hatar det !
men men , nu tvättar jag iaf våran hallmatta för den va full med smutsiga tassavtryck , så är det när man har en lortig vovve som älskar att springa i smutsen ^^

Annars har eftermiddagen spenderats med att prata med min absolut underbara och bästa vän Frida i telefon! Finns inget bättre än att tjata bort ett par timmar i telefon , speciellt då jag ringer gratis med ^^ Behöver man inte oroa sig att det ska kosta massor med pengar ;) hehe .

Vad har ni gjort idag då? : )

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

Jag har vart cp sur på Jenny, vilket du redan vet. Och så har jag pratat i telefon med dig, och det hoppas jag också att du redan vet :P Haha!

2008-04-02 @ 18:57:47
URL: http://friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback