William sover ..

2008-04-28 20:18:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Lilleman somnade jätte fort i pappas famn idag .. Det är ju inte så ofta William kan somna hos sin pappa eftersom Jörgen nästan alltid får jobba eftermiddag/kväll , så det stunder som finns , passar han givetvis på ! Som nu , då han vart hemma idag , eftersom lastbilen är inne på service . Hoppas på att det inte blir nått imorn heller ^^

Min tandläkare ringde innan , dom hade fått ett återbud på en tid , (jag har egentligen tid 14/5) Så jag fick komma nu på onsdag istället : ) Så imorn får jag åka och hämta tabletterna jag skall ta på onsdag morgon som typ kommer göra mig helt väck ^^ Så jag ska klara av detta utan få världens panik ångest !

Imorn ska jag & William iväg på fika med flera andra mammor , ska även kika på pyjamas till lilleman , kanske nått annat med ^^ .. Nu ska jag umgås lite med min underbara sambo !  ♥

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan! Jag kan nästan när som..säg en dag och tid som passar er

2008-04-28 @ 20:24:40
URL: http://madelenel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback