Älskling är hemma ♥

2008-08-10 15:11:53 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är våran Älskling äntligen hemma igen, eller ja det har han varit sen 12-tiden ungefär, fast nu ligger han och sover han va trött efter nattens arbete, för er som inte vet så jobbar han som ordningsvakt lite då o då, och denna helgen har han jobbat i Strömstad och då slutar han inte förän kl är 04, så jag förstår att han är tröttis, så då får han vila lite, William har oxå legat och vilat en stund, men nu är det bus på schemat, han kör runt runt med sin bil och låter, haha! Min lilla sötnos ♥ 

När Älskling vaknar ska vi åka till Hemköp så jag kan lämna tillbaka filmen vi hyrde igår. Jag har en tendens att glömma sånt, så då får jag betala straffavgiften och det är jag inte så sugen på just nu, va inne på tradera innan, och budade på ett påslakanset & ett par nya Kavatskor, :) Får väl se om jag vinner auktionerna, men såklart att jag hoppas, den ena slutar ikväll, och den andra senare i veckan.. *Håller tummisarna*

Kommentarer
Postat av: Du har en söt son :)

Vilken söt som du har.. Han kommmer inte ha svårt att få en tjej när han bli stor Hhaah =D

2008-08-10 @ 15:33:43
Postat av: Mia

åh! kavat är grymt bra märke...fina skor har dom också till dom små tultorna:)

2008-08-10 @ 17:12:53
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Ulko

På bilddagboken ser du ;)

2008-08-10 @ 18:37:08
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback