BF + 7

2008-08-15 20:30:11 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(2) «


BF + 7 !! jahopp , en veckas övertid nu :/ Man it sucks ! Det händer verkligen ingenting på bebis fronten , står totalt stilla .. Gud jag är så less på detta nu , palla mera ! Undra hur lång tid det ska ta innan man kan få ligga på förlossningen o föda sin lilla älskling ! Längtan efter dig är så fruktansvärt stor ;) <3> Önskar bara att mina värkar kunde sätta igång nu , så att det händer ngt . Så man kan bli människa igen dessutom . Nu känner jag mig typ som en vandrande Bomb som kan explodera när som typ . hmm .. har ja då inget positivt att komma med ? Nepp , faktiskt inte om jag ska vara riktigt ärlig . Känner mig extremt negativ just nu .. :(

Detta inlägg skrevs för exakt ett år sen, då jag hade gått en vecka över tiden..

Kommentarer
Postat av: JENNA

åh, jag trodde du var på tjocken igen när ja började läsa! :D

2008-08-15 @ 21:15:31
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha samma här, trodde det var dax :P

Jag gick 16 dar över tiden!! =O

2008-08-15 @ 23:33:45
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback