Då var jag ledig

2008-08-29 13:45:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ÄNTLIGEN! Skoldagen gick jätte fort idag, först va det matte på morronen, jag fick gå tidigare idag eftersom jag "kämpat" på så bra under veckan, haha! Sen efter det hade vi engelska, blää jag orkar inte lyssna på den jobbiga människan, tål inte sättet han pratar på, ouff äckliga människa! Skönt att vara hemma en hel vecka nu, och bara mysa med mina älsklingar ♥

Har inte gjort ett piss sen jag kom hem, lekt med William och ätit lite glass! haha.. Finns inte så mkt annat att hitta på just nu, vet inte om vi ska städa i eftermiddag eller om vi ska göra det imorn förmiddag, får kolla med mannen i hushållet :p haha! Jag är sugen på att gå ut och göra nåt sen, det är ju så fint väder ute, solen skiner o ja allt, :)

Kommentarer
Postat av: Mia

skrev så bara för vi diskuterade det förut jue;) haha. nä hade inte många mvg alls när jag gick ur gymnasiet. men VG-barn kanske jag är;)

2008-08-29 @ 16:48:07
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback