Film tittande

2008-08-01 23:01:21 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Vi var ute på Överby en sväng innan, Älskling skulle in på Mekonomen och köpa en tuta till bilen då våran har slutat att fungera, sen åkte vi in till Etage & Siba-huset, jag shoppade mig ett par shorts för 50,- inne på Vero Moda, som hittat ju! Sen gick vi in på Maxi och shoppade lite chips, en äpplepaj, sen kunde jag inte motstå att köpa kräftor. Jag verkligen älskar skaldjur, det är ju så förbannat gott, fick änrligen köpt ett solskydd till William, som man har i bilen, ett litet sött med Nalle Puh på, sen fick han en bil oxå :) Som låter o har sig, det första han gjorde när vi kom hem var att ha sönder den, men men så kan det gå.. Han fattar ju inte det ändå :p

Vi har precis kollat på en Wallander film, kommer inte ihåg va själva filmen hette, men den va bra =) Jag gillar Wallander filmerna, fast Beck är ju såklart snäppet bättre om jag får säga mitt, jag menar vem älskar inte Gunvald? Han är ju störtskön^^ haha! =) Jörgen är ute en sväng med rocky nu, för han är hemma för natten, imorn eftermiddag får han åka till Jörgens föräldrar igen, eftersom Jörgen ska iväg och spela..

Vi har hittat vad vi ska köpa till William i födelsedagspresent nu, det är en gunghäst och han kommer älska den, det vet jag! Finns på BR Leksaker och kostade 349,- bara :) inte alls farligt tycker jag, slänger in en bild på den =)


Kommentarer
Postat av: Emma

=) Jasså ja det finns risk för att det var oss du såg haha! Men jag är så uppe i allt annat så jag missar ofta det runt omkring mig :D

2008-08-02 @ 10:14:39
Postat av: Emma

Haha ja så är det när man är mamma =). Nä vi hittade faktiskt ingenting. Vi var ute och kikade lite på vagnar, vi ska köpa en ny nu till lill killen =) Vill ju ha en blå hihi! Hittade ni något roligt?

2008-08-02 @ 16:26:09
Postat av: Emma

Jo vi har hittat en Emmaljunga edge 06:a som vi tänkt köpa. En mörkblå med ljusblått =) Ja vi får springa med insatsen upp och ner varje dag och vi bor på 3:e våning. Men det är bara bra för gravkilona haha =)

2008-08-03 @ 10:20:33
Postat av: Emma

Åh just det ja, eran lille prins fyller ju 1 år snart :D Vad ska ni hitta på då? Blir det stort kalas för honom eller? Gud vad fort tiden gått egentligen. Drar ni upp hela vagnen? Vi ställer iaf chassit nere i källaren.

2008-08-03 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback