God Natt

2008-08-13 23:36:43 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu äntligen ska jag gå och lägga mig, mitt huvud värker lite så jag antar att det är dags, jag ska ställa klockan på 7, så jag kommer upp, för känner jag mig själv så kommer jag trycka på snooze ett par ggr innan jag kommer upp så det är lika bra, för 8.30 kommer Mia och hämtar mig, då ska vi åka till skolan på introduktion, ska bli skoj och se, ska se om jag hittar nån som jag kan fråga om inskolningen för Williams dagis, så jag kan ta ledigt och vara med på den, det måste jag ju kunna.. Det blir nog bra hur som helst =)

Det har åskat och blixtrat här hemma, så då drog vi ur sladdarna till det mesta och ställde oss i köket o bakade, Jörgen bakade en go sockerkaka, och jag gjorde en inte så kladdig kladdkaka.. =) Ska gå o borta mina stackars tänder som blivit utsatta för massa socker idag, annars får jag väl mer hål än vad jag redan har. haha!

Nej sängen vare.. God natt

Kommentarer
Postat av: Madelene

Självklart.. bara att säga till=)

2008-08-14 @ 07:01:23
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback