God Natt..

2008-08-06 22:24:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Bakslag säger jag bara, skrev ju att jag slutade med Williams droppar idag, han fick imorse men sen gav jag han inget mer, tror ni inte det röda började komma tillbaka framåt kvällen då? Joo! Så jag gav han droppar innan han la sig, så nu kör jag några dagar till för säkerhets skull, det känns bäst så.. Varför så fort man tror att något är bra så visar det sig att det inte är det?! =( men men det är bara att köra på med dropparna..

Vi har vart ute med Åsa & barnen hela dagen, vi gick bort till dom efter att William vaknat, då bjöd Åsa oss på lunch, jätte snällt av henne, + att det var super gott oxå :) Sen gick vi ner till stan och kikade lite, matade fåglarna och tog en fika inne på Oden. Sen traskade vi hemåt, så en liten prommis har man allt fått idag, skönt att komma ut i friska luften! :)

På fredag kommer Madelene hit och ska fota Williams 1-års fotografier :) + att hon ska ta kort på mig, sminka mig, och fixa mitt hemska hår, Hoppas det kommer bli fina kort =) Kul att ha lite fina kort på sig själv oxå. Hon har ju fotat William en gång tidigare, och dom kortena blev ju hur fina som helst, så jag tvekar inte ett dugg på att jag kommer bli nöjd =)


Kommentarer
Postat av: Madelene

ja åker så fort jag e klar hos sjukgymnasten, ska vara där vid 10,30. Så vi kanske är hos dig vid 12-12,30 om de går bra

2008-08-07 @ 07:20:31
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback