Kvälls prommis!

2008-08-18 21:55:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


tvättat hela eftermiddag, givetvis blev min ena matta missfärgad, tvättade dom i varsin maskin, (den ena matten e blå, och den andra e vit/blå) Men la dom i torktumlaren ihop, för det har jag gjort innan, men nu färgade det av sig på den vit/blå matten, så jävla typiskt! Som tur är ligger den matten bara provisoriskt i Williams rum, tills jag hittat en annan som han kan ha. Är ju sugen på en bilmatta, men så ska man hitta en oxå, vill ju ha en ganska så stor matta, inte en fjuttig liten sak som täcker typ inget alls. Nog om mina mattproblem.

Vid 6-tiden kom Åsa bort hitåt så gick vi en prommis, sen hem till henne, mata ungarna med frukt, och sen lekte dom eller ska vi kalla det terrorisera varandra? Det va ungefär i den stilen, William va på hugget idag och skulle klappa till både Thea & Melwin, men han fick igen sen, haha! Ger man sig in i leken, får man leken tåla, eller vad heter det? Har även planerat ett litet barnkalas nu i veckan, för vänner och deras barn, så dom får komma hit och fira William lite =)

När vi kom hem, la jag William med en gång, han va trött o grinig, o sen gick jag ner o hämtade en del av tvätten, allt va inte torrt så det fick hänga kvar, det tar jag upp sen när Jörgen kommit hem från jobbet. Nej om man skulle lägga sig i soffan lite kanske? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

det finns bilmattor på BR:)

2008-08-19 @ 08:06:32
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback