Läkarbesök

2008-08-01 12:56:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Kl 10 hade vi som sagt tid på NÄL, innan vi gick in o anmälde oss att vi hade kommit gick vi till Cafeterian och köpte en macka till mig, Eftersom jag inte hann äta frukost innan vi åkte hemifrån imorse. Vi fick vänta ca 1 timma på läkarn, sen kom dom och tog en odling på hans öga. Min prins var jätte duktig o sa inte ett knyst, *stolt mamma* Sen skrev hon ut nya ögondroppar som vi ska testa, och dom ska han ha var tredje timma, all vaken tid. Så det va väl mindre roligt. Det är ju inte direkt omtyckt av herrn, men det är bara att gilla läget, och har det inte blivit bättre på tisdag så får vi komma upp igen. Så det återstår att se..

Nu är vi hemma, och William sover lite, det kan han behöva efter dagens sjukhusbesök.. Jag tänkte jag skulle slänga ihop nån middag sen tills Jörgen kommer hem, funderar på pasta & skinksås.. Så vi tar det bara lugnt idag, en hemma dag helt enkelt. Vill få bukt med Williams ögon nu, så han blir av med skiten..

Nu ska jag gå och titta på TV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback