Lördag 30/8

2008-08-30 09:55:10 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Kalas dags idag! Jörgen står o bakar sockerkaka, och jag har bakat en tårta, ska baka en till, men måste iväg o köpa mer grädde först för den räcker tyvärr inte till en tårta till. Jag trodde att jag skulle klara mig på 1 liter grädde, men tydligen inte! Sen är alla bakverk klara inför kalaset idag, det ska bara städas här hemma, har plockat undan det mesta, så det är bara dammsugas som behöver göras. Det ska nog bli bra, kl är ju bara 10, och kalaset börjar inte förän kl 15.

Har precis lagt William för att sova lite, han somnade så sött i min famn, så gosigt att få sitta så med honom, för oftast är det bara Jörgen som får göra det. Så när mamma duger för sånt mys njuter jag till fullo :) Idag kommer Williams nya räcer, jag längtar kan jag säga. Det e nog mer jag som vill ha den än någon annan, så jag tycker min mamma är jätte snäll som köpt den till William :)

Nej om man skulle få i sig lite frukost, det kurrar i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback