Måndag 18/8

2008-08-18 08:18:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Grattis Linus på 1-års  dagen! Idag är det Linus födelsedag så vi säger Grattis till honom :) Älskling kom hem inatt vid Halv 2, då hade dom röntgat honom, och hittade iaf inga frakturer på nacke och rygg, och skönt va ju det, men han kommer ju ändå få gå med värk eftersom han har en whiplash skada, o mot det skulle han få ta ipren?! Hur kan ipren hjälpa mot det? Jag tvivlar ju på att det ska hjälpa honom men.. Tycker så synd om min stackars älskling som jämt ska få ha så ont =( Blääää

Idag gick jag upp strax innan kl va 8, hörde att William låg o tjata i sin säng, så jag gjorde välling och sen bytte jag en väldigt äcklig bajsblöja, det mesta låg i pyjamasen så att säga, hur fan kan man skita ut så mkt ur en sån liten kropp? haha! Så nu kryper han runt och leker med sin nya nalle puh boll som han fick igår, måste kolla med Jörgen om han orkar ha William eller om jag ska lämna han hos farmor eller hur det blir..

Nej, nu ska jag gå o sminka mig, och försöka trycka i mig en smörgås eller ngt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackarn!! Hoppas det går bra för han och sen för dej i skolan ;)

2008-08-18 @ 09:47:10
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback