Måndag 25/8

2008-08-25 08:40:30 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det måååndag idag =/ Vilket innebär att jag måste pallra mig till skolan idag, så segt men ja.. Vad ska man göra? Det är bara 4 timmar det handlar om så det är lika bra att gå dit, får la köpa mig en kopp kaffe så jag hänger med i svängarna, tror dessutom att vi ska ha matte idag, något jag inte alls är så värst sugen på, men men.. 80 min ska jag väl försöka klara av.

William var snäll och lät mamma sova till kl 8. Sen gick jag upp o kolla om han var vaken och det va han, han låg så snällt i sin säng och väntade på att nån av oss skulle komma upp =) Min underbara söting. Jag ska väl snart väcka Jörgen för han sover fortfarande, sen ska jag göra mig iordning, sminka mig o så för att kunna bege mig till skolan..

I eftermiddag blir de lite shopping, om inte Jörgen hunnit åka o jobba, vet inte när han börjar idag.. Men det märker vi sen.. Skulle behöva handla lite granna med, jaja vi får se vad som hinns med, nu kom visst Jörgen upp istället så jag ska gå och fixa mig, ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh vad avis jag blir, vill också ha sovmorgon! =D

2008-08-25 @ 11:42:00
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback