Måndag 4/8

2008-08-04 07:53:26 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Morrn Morrn!
Bilen gick inte igenom besiktningen, men nu har vi iaf en månad på oss att åtgärda det som va fel och det slapp bli körförbud på bilen. Så Jörgen har nått att göra sen, haha.. det va en del som skulle fixas men lätta saker sa han, jag är inte så insatt i det där, så länge bilen rullar är jag nöjd, haha! :)

Lilleman vaknade runt 07 idag, så vi har vart uppe och bytt blöjjan, gett han ögon dropparna, och fått nya kläder =) Nu ligger han och äter välling, och sen kommer det väl bli full fart på honom i vanlig ordning, han är väldigt energisk våran pojke, men det är bara kul o se. Bara ett tecken på att han mår bra, våran lilla goding :)

Ingen aning om vad vi ska hitta på idag, känner nog mest för att dega hemma tillsammans med min prins. Trist väder ute o jag känner mig rätt så seg idag. =/ Så ja man får ju ha segdagar nån dag med, nu hör jag att lilleman är klar med vällingen, så nu ska vi leka ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

aa jag är verkligen sååå arg! Man tycker ju att dom ska ersätta det eftersom det är dom som har gjort fel så vi får se om vi lyckas få tillbaka pengarna men jag tror inte ddet, om är så oseriöra..

2008-08-04 @ 11:01:23
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Visst är det. Är super nöjd. Roligt med blått när man har en liten kille =)

2008-08-04 @ 21:14:57
Postat av: Emma

Tack =) Vi fick ge 2300 kr! Så det var ett riktigt kap! =)

2008-08-04 @ 21:40:26
Postat av: Emma

Han är så söt eran lilla prins =)! Vi har kvar vagnen nu men vi ska sälja den. Ska tvätta den lite och så först. Nä den ser inte använd ut i verkligheten häller. Men lite fläckar fanns det men dom har jag tatt bort nu =)

2008-08-04 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback