Tisdag 19/8

2008-08-19 08:51:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag ville jag verkligen inte gå upp.. Ville bara vända mig om o somna om, men det kan jag ju tyvärr inte göra. Så det var bara att gå upp och se vad man ska ha på sig o göra sig iordning, börjar 10.10 idag med. och slutar 13.50, får se om jag åker hem på lunchen idag med eller om jag äter i skolan, får se helt enkelt. Ingen aning om hur jag ska göra faktiskt, tror ju inte jag kommer iväg så tidigt som jag gjorde igår, beslutsångest beslutsångest!

Jag är inte sugen på att åka till skolan idag för fem öre. Vill bara vara hemma med min William istället, kan jag inte få det? Jag längtar till hans inskolningsvecka på dagis, för då får jag vara hemma hela veckan med William, bortsett från dom stunderna vi ska vara på dagis. Men det e ju inte så många timmar per dag, hoppas verkligen att det ska funka bra, det är ju inte alls lång tid kvar tills det är dags nu.

Nej om man kanske skulle äta ngt, innan jag ska cykla till skolan..

Kommentarer
Postat av: Jullan

usch tyckte också det va jobbigt att gå upp imorse!

ska också skola in min lilla prinsessa på dagis snart, det känns tungt att inte få gosa o busa hela dagarna längre, men man överlever nog.

och dessutom så har dom ju så otroligt kul på dagis med massa andra barn och så. kram!

2008-08-19 @ 18:30:34
URL: http://mammajonetta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback