Återbesök hos veterinären

2008-12-22 20:29:49 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll!

Gud va sega jag och William varit idag, blir så när man går hemma och slappar, vi kom ur pyjamasen typ strax innan klockan var tre. Men va gott det var att bara slappa, inga jobbiga måsten, utan bara slappa! Jörgen kom hem vid 12 från jobbet, då hade William precis vaknat från sin nap, så fixade lunch till han.. =) Vid tre åkte vi o lämnade av William hos farmor, för att åka vidare till Vänersborg och till veterinären på återbesök. Dagens besök gick på lite drygt 300 kr, inte så farligt.. Hon tittade på tassen och tyckte att det gått ihop sig så fint så det behövdes inte sy, bara fortsätta med medicinen och ha tratten på ett tag till tills det läkt helt. Så satte dom på ett nytt bandage, som Rocky redan slitit av. Så nu ser han ut som tratten igen =)


Vi stannde till en stund hos Williams farmor, han satt och åt clementin när vi kom. Ovanligt att han sitter och äter? Han hade ätit smörgås också, men den delade han med sig till deras hund Nicko. Måste ju berätta att Jörgen fick sig en lite rolig idé innan idag, han såg att Emma hade kommenterat på min blogg om knäcken som jag gjorde igår, så han slog in ett par stycken i en liten julklapp och lämnade hos Emma.. Tror nog hon blev lite paff där =D HAHAHA, han är lite finurlig min man ibland, men vi får hoppas dom smaka =)


William la sig vid 7 idag, men vaknade efter en stund, så jag gav han lite hostmedicin. Han har börjat hosta på nätterna en del nu. På dan är det inte så farligt, hoppas det ger med sig snart. Ja tänkte jag skulle fixa lite kvällsmat strax innan jag lägger mig för natten =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får tacka din snälle man =) Dom var super duper goda, vi sitter och avnjuter dom just nu till kaffet =) Hihi



Kram

2008-12-22 @ 20:45:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad skönt att Rocky inte behövde sys. Ursch jag tycker så synd om honom. Hoppas han får extra mycket kärlek. Hihi

2008-12-22 @ 21:53:55
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Ja visst var den. Hittade den på cubus. Jag visade dig den när vi var där men så skrattade vi typ bara åt den. Haha men detta var sista äfferen vi gick i och där fanns den för endast 149 kr så det var ju lixom ett måste att köpa den =) hihi

2008-12-22 @ 23:42:51
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Gud va skönt att det löste sig med Rocky! Det är inte roligt när de har ont någonstans å man inte kan göra något åt det :(

2008-12-23 @ 09:13:53
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback