Barnhemmet

2008-12-28 23:31:42 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll =)

Idag kom Emma & Benjamin hit och hälsade på medans Jörgen körde sin lillebror till Uddevalla, sen kom han hem med fika till oss, Benjamin va så himlans liten och söt, kan inte fatta att William vart så liten o söt. Ja iaf så fikade vi, tjötade skit och hade allmänt trevligt. Emma fick med sig en hel bärkasse med kläder samt en badhjälp hem. Jag har ju 2, fast William använder ju inte det längre, så då kunde hon lika gärna få en istället för att den ligger här hemma och samlar damm.. Emma stannade på middag som jag slängde ihop ganska fort, fick bli potatismos, hemmalagat såklart. Ihop med lite prinskorvar och köttbullar. =D Sen kom hennes sambo och hämtade henne, och jag och Jörgen skulle lägga William som inte somnade förrän klockan va ca 21.30 inte likt honom vill jag lova.. men men.


Vi tittade på Barnhemmet idag, Skräckis? Vart då? Ja den va inte läskig för för fem öre.. Mer en fängslande berättelse får jag säga, kändes lite konstigt i början eftersom dom pratar spanska, jag är så himla van att se filmer på engelska, och läser inte texten utan lyssnar mer på dom pratar, men nu va jag tvungen att läsa för att förstå vad dom sa. Men ja den var väl OK. Dock ingen film som är "Ååååh den måste jag se igen"


Imorn är det måndag, och sista veckan på det här året.. Känns lite knas, det har varit ett händelserikt år måste jag säga.. Imorn har vi inga som helst planer, kanske blir en promenix eller något, finns hur som helst inget på planeringen, så är det någon som vill hitta på något är det bara att säga till =) Nu ska jag ut med hunden och sen sova.. Natti..



Lille Benjamin, endast 3 veckor gammal =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback