Fika hos Sandra & Loke

2008-12-17 22:49:27 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Evening! =D

Åh vilken fullspäckad dag, jag har inte vart hemma sen ja lämnade William på dagis i stort sett.. Efter att ja lämnat han gick hem till Williams farmor o tog en kopp kaffe. Sen kom Jörgen och hämtade mig och vi åkte till veterinären med Rocky. Nu såg man verkligen hur illa såret va, efter att veterinären rakat bort en massa päls från hans tass. Åh stackars min lilla vovve säger jag bara, gud va hemskt det såg ut.. Men han slapp bli sövd och klara det galant utan lugnande *min duktiga vovve* Han fick antibiotika och smärtstillande injicerat (stavas?) o sen ett tassbandage på det, när vi ändå va där bad jag dom klippa klorna på han. Sen fick medicin o hämta ut, antibiotika för infektionen, han hade ju feber också, 40 grader =( Samt att han fick smärtstillande som vi ska börja ge han imorron. Dagens kalas slutade på ca 1500 kronor. Det är dyrt när djuren blir sjuka.. Men kosta vad det kosta vill så länge rocky mår bra, så lever jag gärna fattigt resten av månaden! Vi ska tillbaka till veterinären på måndag för återbesök, då ska dom ev skära i hans lilla tass, så dom kan sy igen det. Åh min bebis!! Måtte han bli bra snart.. Jobbigt att se han ha så himla ont =(


Sen åkte vi och hämtade William på dagis. Men ja han ville stanna kvar och ville inte alls följa med hem, men när ja berättade att vi skulle hem till Loke på fika, då sa han bara; Jaaa =) och smackade så gott =D Jag och William va först på plats, sen kom Jessica, Emma & Amelie, jätte trevlig fika med trevligt sällskap =) Vi ska ju fira nyår ihop med dom, förutom Sandra och Johannes då, för dom är ju i norrland.. Men med dom andra, hemma hos Jessica & Rachid.. Ska bli hur kul som helst =D Jag längtar! Det är ju bara 2 veckor kvar nu, men det kommer gå fort =)


Anw, jag, emma & amelie tog en promenad från Strömslund.. Skildes av vid Karlstorp, dom skulle vidare hem till amelie och jag hem till mig.. Så det va bara att klä på William pyjamasen och ge han välling sen somnade han bums! =) Så jag har precis tittat på dokumentären om den där gravida mannen, väldigt intressant måste jag säga.. Fast jag hade inte velat att Jörgen va gravid med våra barn, den biten sköter gärna jag, och gärna förlossningen med för den delen.. =D


Imorn är det torsdag och vi har inget planerat mer än att William ska till dagis.. Ska se om jag kan få en tvätttid, vi råkade ju missa våran idag. Eller rättare sagt jag glömde påminna Jörgen. Annars kanske det finns i helgen, jaja vi får se, det löser sig!! =) Snart dags att nana kudden, William ska va på dagis 8 imorn.. =)


William hade skoj, och va jätte snäll hemma hos Sandra =)



Sötfisen Hugo testa Lokes gåstol =) Han satt mest o chilla..



Lilla Loke =D



Söta Tuvis =)



Gladisen Melvin =)


Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

De är såå kul att vi alltid har så trevligt ihop!

Och nyår kommer bli BÄSTA :)

2008-12-17 @ 23:14:28
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Amelie

Vilken ortoligt fin bild på melvin!!

Va skönt å se att du fortfarande lever. Du häll ditt löfte ;)

2008-12-18 @ 12:55:11
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-18 @ 12:58:38
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback