Fredag 5/12

2008-12-05 09:53:03 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God morgon FREEEDAG!! =D
Så gott ja sovit inatt, väckte Jörgen vid 02.50, eftersom min telefon är på lagning så behöver jag ha hans telefon på natten så jag kan lyssna på musik annars kan jag inte sova. Så han gick upp och åkte till jobbet, och jag somnade om så gott, tills klockan blev 8 och han ringde o väckte mig, va vaken fast log o drog mig i sängen, ville ligga kvar under det mysiga och goa täcket, fick gå in o väcka William för han sov fortfarande, o då blev det liv i luckan kan jag lova.. Ja han hatar när han blir väckt, men det botades ganska fort med välling + att pappa kom hem på rast, då blev han på sitt goda humör =) Sen körde Jörgen oss till dagis, och sen gick jag och Rocky hem, va dyngsur när vi kom in, likaså Rocky, så nu stinker det blöt hund här hemma.. *Blääää* Luktar så illa..

Nu snöar det massor ute! Men det lägger sig nog inte, det är ju + 2 ute.. Synd!! =( Det va bara massa slask ute när vi gick hem.. Idag åker Jörgen till Tanumstrand så jag o William blir ensamma ikväll =( Jätte tråkigt men vi får försöka hitta på nåt skoj, eller jag får väl försöka hitta på nåt skoj, när han somnat. Enda positiva är att det är lördag imorn =D Annars ska jag väl inte göra så mycket idag, ska ta mig ett gott bad när William sover sen.. Måste bara inhandla shampoo och balsam för det va visst slut här hemma.. Sen kanske ja handlar nåt gott tills ikväll =P hehe.. Nej nu ska jag äta frukost. ha det bra =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja just det ja, det har jag för mig att du pratat om. Det är ju inget roligt för dom som det gäller ju. Hm. Jo det var nog ganska så hysteriskt. Han tittade vettskrämt på honom och sen bara vrålskrek. stackarn.

Kram

2008-12-05 @ 10:24:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback