Lördag 20/12

2008-12-20 16:56:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Eftermiddag!

Vill börja med att svara på en anonym kommentar jag fick idag om att vara så falsk och att jag inte alls bryr mig om Rocky osv. Ska du komma med ett sånt "påhopp" tycker jag att du kan stå för vem du är, och för det andra, hade jag inte brytt mig om honom hade jag väl inte betalat tusentals kronor för att han ska må bra och för att han ska bli frisk! Och JA jag har kallat han för fula saker när jag har vart arg på honom, men det är sånt man säger och jag skulle aldrig vilja se honom död, ALDRIG! För han är min bebis och jag älskar honom!


Anw, Pappsen sov länge idag, vid kvart i ett kom han upp, och innan dess har jag och William busat och ståjjat, vart ute med Rocky och tatt en liten kort promenad. Det är inte så bra för han och gå längre sträckor. Sen sov William en stund och det gjorde jag med. =) Sen åkte vi iväg en stund till Williams farmor och farfar, skönt för rocky att få komma till dom lite. Märktes när vi kom dit att han saknat dom.. =D + att han fick vara utan tratten lite, det va väldigt poppis, men nu när vi kom hem åkte den på igen :/


Har tvättstugan idag med.. Skönt att få tvätta upp kläderna. William tar en liten nap och jag har börjat städa lite. Har "förminskat" köksbordet ett snäpp så Rocky kommer förbi lättare med tratten, han smäller i Williams stol hela tiden annars. Sen plocka ja bort vaxduken på bordet för den va såå skitig! Nån som vet om man kan tvätta vaxdukar eller är det bara att köpa en ny? Tänkte jag skulle ge det ett försök med William och julgranen, så kanske tar upp den ikväll om jag orkar och klär den när han gått o lagt sig, det är lättast då.. =D


Kommentarer
Postat av: pluttismamma

Gah. Att folk inte kan stå för sina åsikter? blir så förbaskat less på såna människor..

2008-12-20 @ 20:30:57
URL: http://pluttismamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

du kan tvätta vaxduk ;-) det har jag alltid gjort:-D haha.

2008-12-21 @ 14:22:18
URL: http://mammtilltvabusar/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback