Lördag 6/12

2008-12-06 08:54:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Vill börja dagens inlägg med att säga GRATTIS till min vän Emma, som födde sin son Benjamin imorse .. =) En liten kille på 3040 gram och 49 cm. Så lustigt för vi sat o prata på MSN igår kväll o hon sa att hon hade lite ont, men att det kom var tjonde minut eller mer sällan, så de va ju inga regelbundna värkar, och nu imorse fick jag ett SMS av henne, att nu hade han kommit. Några dagar innan beräknat förlossningsdatum. Så nu svävar hon och hennes sambo på rosa moln, kommer ihåg det själv så himla tydligt när man låg på förlossningen o precis fått träffa sitt underbara barn, Jag har aldrig vart så lycklig som då, se dom små små fingrarna, titta på det vackra ansiktet, och bara få känna barnet andas, och hur hjärtat så vackert slår, det finns inget underbarare än det! Vilken lycka! =)

Idag gick jag upp strax efter 8, William låg vaken och väntade på mig, nu springer han runt här. och det börjar lukta lite skumt, hehe! =) Så det är nog dags att byta blöja igen skulle jag tippa på! Sen vid 16, ska vi vara hos Sandra idag.. Ska bli himla skoj, men innan dess kommer Williams faster hit och hämtar honom .. =D Nej om vi skulle äta lite frukost, eller iaf jag. William har ju redan ätit välling .. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad roligt...!! KOmpisar till oss fick barn nu i veckan också.. :)

2008-12-06 @ 19:11:35
Postat av: Emma

Tack så mkt :)

2008-12-07 @ 15:06:57
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback