Måndag 15/12

2008-12-15 12:55:38 Dagboken
» Kommentarer(1) «


hejhopp =)
Inte hunnit blogga förrän nu, för min bror har vart här på besök. Han kom med julklappar till mig och William, så snällt så! Sen har han busat en himla massa med sin systerson, =D Nu va William inte så rädd för han heller som han va sist. Jätte kul o få träffa brorsan lite, det sker ju inte alltför ofta. Ja så vi har haft en rolig förmiddag.. =)

Ska väl snart börja göra lite mat.. Börjar bli hungrig, har inte ätit nån frukost direkt mer än kaffe då =P haha.. Tänkte vi skulle äta ugnsbakad falukorv och potatismos idag =) Kan William få lite mat i magen oxå innan vi ska till ÖF idag. Är ju som sagt sista gången idag, det känns lite tråkigt faktiskt, men iof så träffar vi ju dom andra tjejerna ganska ofta utanför ÖF.. =) Och det är ju bra.

Annars är det inte så mycket mer på schemat idag men det räcker gott o väl, nu sover William så gott.. Han va lite svårsövd idag, ville inte riktigt sova men sen kom tröttheten och trängde sig på. =) Nu tror jag att jag vill göra mat! =)

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Tack så mycket lille vän :-)

2008-12-15 @ 13:38:28
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback