Måndag 8/12

2008-12-08 11:24:10 Dagboken
» Kommentarer(4) «


hallå hallå kära läsare =D
Natten har inte vart rolig, har haft ytterligare en natt med öronont, som strålat upp i huvet och ner i tänderna, när Jörgens alarm ringde vid 03, hade jag inte somnat än, gissar på att jag somnade runt 5 så har på sin höjd sovit max 3 timmar inatt, så jag struntade i skolan idag, och William fick vara hemma från dagis, vi ska vara hemma imorn med men då har vi roliga planer på g ist =D Inte för att ja har ont o inte kunnat sova =) Vi ska nämligen på fika hos Emma imorn, ska bli skoj, det ändå jag är nervös för är Williams "pill-mani" vill ju inte att han ska förstöra nåt, men ja får jaga han hela tiden o se till att han håller sina små små fingrar i styr! =)

Nu ligger William och sover så sött .. Skulle kanske ja med göra =P Men Jörgen kommer hem snart från jobbet och då vill jag ju umgås med honom, vid 16 idag är det Öppna Förskolan som vanligt på måndagar =) Så busen får leka lite.. hihi. Idag har han ju bara fått leka med sin tråkiga mamma som gnäller om sin öronvärk . men men .. fattar inte varför det aldrig försvinner .. =/ Synd om mig .

Nej jag ska nog kika på lite TV ist =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha =) Vi har inte så himla mycket framme som man kan pilla på =) Hihi!

2008-12-08 @ 11:37:38
Postat av: jessica

kanske e nåt med tänderna...

2008-12-08 @ 12:37:12
Postat av: Jelika

Jag får alltid ont i det örat som sitter på den sidan av mina visdomständer när de håller på att växa. Kan kanske va något sådant?

2008-12-08 @ 15:25:24
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Hej hej!

Ja vi tänkte det men så hann jag inte klart med tvätten till klockan 4 =/ typiskt..

Men vi ses imorgon hemma hos Emma o Melvin imorgon va?

Kramar

2008-12-08 @ 17:21:22
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback