Onsdag 17/12

2008-12-17 08:46:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Go Morron! =)

Det blev sent igår, låg o kikade på Titanic som gick på TV3 en himla fin film, romantisk =) Ja den är bra men himla lång och med tv's alla reklampauser så blir den ännu längre. Men det är en film man inte tröttnar på och tycker bli långtråkig! Sen somnade jag som en stock, haha =) Gott vare, vaknade vid halv 8 idag när Jörgen ringde o väckte mig.. Så snäll sambo som jag är gick jag upp o koka kaffe till honom, tills han kom hem på sin rast. Då bytte ja på William och han fick välling, nu springer han runt här hemma med sina bollar, och det känns på doften att han håller på att bajsa.. *doftar inte gott* Så jag får strax gå o byta på han igen. Sen får ja göra mig iordning för att gå till dagis.


Vid 12 idag ska vi till Vänersborg för Rocky ska till veterinären, vet inte hur lång tid det kommer ta.. Men hoppas det går fort. Kl 15 ska vi på fika hemma hos Sandra & Loke. =) Fika är alltid trevligt, får la se om han är lika snäll hos Sandra som han va hos Emma.. =) Jag håller tummarna för det iaf.. =D Men han brukar vara snäll sålänge det finns fika =) hahaha..


Nej om jag skulle klä på mig så vi kommer iväg .. =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv :)

2008-12-17 @ 21:07:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback