Onsdag 24/12 ~ Julafton

2008-12-24 09:13:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


JULAFTON! =D

Idag ville William komma upp redan vid 7, men då gick Jörgen så snällt upp, och jag låg kvar tills klockan va 8. *Jätte snällt* Sen kom dom in båda två, och skulle busa.. William älskar nämligen att skutta runt i våran säng, så det gjorde han! Sen skuttade jag in i badrummet och tog mig ett bad så jag kan se någorlunda ut idag..  Vi ska ge oss iväg om en stund och fixa dom allra sista julklapparna, det är några kusiner kvar som ska ha, samt att vi ska hitta julmust någon stans i stan.. Men det ska vi nog hitta =)


Sen blir det julfirande hemma hos Williams farmor och farfar, alla julklapparna är inslagna och klara, jag längtar tills i eftermiddag när vi får äta julbord =D Dagens höjdpunk är det ju. HAHA.. Nej om jag skulle gå  och ta på mig lite kläder samt göra mig iordning, =)


Vi i familjen Zetterblad - Vikström önskar er en riktigt GOD JUL !!


Kommentarer
Postat av: pluttismamma

GOD JUL! =)

öNSKAR PLUTTIS & MAMMI & THA KIDNAPPER

2008-12-24 @ 11:56:55
URL: http://pluttismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback