Onsdag 31/12 ~ Nyårsafton!

2008-12-31 09:47:07 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Årets sista god morgon! Jag har sovit uselt inatt, får ont i öronen av dom jävla öronpropparna, och sover jag utan dom, kan jag inte sova för Jörgen snarkar, sikket jävla dilemma. Kom iaf upp vid 8, och då gick direkt in i badrummet och tog mig ett varmt och härligt bad, var hur underbart som helst, så nu är man fräsch inför kvällens party! William somnade precis i pappas famn, så himla mysigt, inte ofta han gör det numera. Men dom få gånger han gör det så njuter man verkligen.. *myspys*


Ja idag är det ju som sagt nyårsafton, sista dagen på året.. Den ska firas ihop med Emma & Robban, Amelie & Stefan, Jessica & Rachid, och Sandra & Johannes. Jörgen skulle ju ha varit med egentligen, men han fick jobba istället, så han får jag inte fira in det nya året med . Jag får väl ringa han vid 12-slaget ist :P hehe..


Min lille bebis, som inte är så liten längre, ska fira sin andra nyår ihop med sin faster Carina, han ska sova där inatt. Undra vad han ska tycka om alla raketer? Förra året var han ju bara 4 månader så då sov han sig igenom allt det där, i år kanske han är vaken och vill titta, men chansen att han är uppe till 12 kanske inte är så stor. Han är ju en trött själ precis som sin mamma, tror han ärvt det av mig iaf :P


Så jag vill önska er läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

Vi hörs på det nya året .. =)


Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Gott nytt år Marie :-)

Ha en underbar kväll.

Kram från mig & lillgubsen!

2008-12-31 @ 10:36:30
Postat av: Emelie

Gott nytt år på dej med, hoppas du får skoj ikväll med tjejerna!

Kramar Emelie & Sebastian.

2008-12-31 @ 12:49:57
Postat av: Åsa

GOTT NYTT ÅR

2008-12-31 @ 16:46:11
URL: http://mammtilltvabusar/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback