Pizza

2008-12-29 21:33:18 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll .. =D

Mysdag har vi haft idag, trots min jobbiga huvudvärk som plågat mig, hört att jag varit en surpuppa under dagens gång, så kan det gå! Men orkar inte va glad när jag har värk, och då drabbas Jörgen utav det.  Han fick iaf med mig ut på en promenad runt fallområdet. Kameran va ju med såklart så vi knäppte några bilder, men jag hade på mig alldeles för dåliga skor så började frysa om fossingarna ganska fort. Men vi gick en vända, och sen åkte vi hem.. Va skönt att komma ut i friska luften =)


Till kvällsmat blev det pizza idag =) Mums.. William satt o mumsa lite han med, fast han ville hellre ha sin välling, min lilla gos! Nu ligger han och nanar så sött i sin säng, kanske borde jag göra detsamma snart.. Så ja det har vart en lugn och skön dag =) Imorn är det tisdag, dagen innan nyår.  Har inte så mycket planer inför morrondagen, mer än att jag har bokat tvättstugan mellan 16-20. Så då bör jag vara hemma och tvätta .. Även en annan grej som skall göras, men det kan jag inte nämna här =P Nu ska jag glo TV lite =)



 

Kommentarer
Postat av: Emma

vilka fina bilder! =) Nyfiken på vad det är du ska göra imorgon??! =)

2008-12-29 @ 22:54:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Hihi tack så mycket!

2008-12-29 @ 23:23:14
Postat av: Åsa

Villka underbar fina bilder.

2008-12-30 @ 00:40:31
URL: http://mammtilltvabusar/sondag
Postat av: Lisa

Meeeen....så får man inte skriva! Lisa blir så nyfiken då!! ;)

2008-12-30 @ 22:42:49
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback