Promenix

2008-12-10 21:42:36 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Det är synd om min lille kille, nån har tatt/fått med sig hans snutte + napp från dagis så när vi skulle hämta han idag, hade han inte sovit alls =( För ja han hade ingen napp eller snutte .. Så ja ska sätta upp en lapp på dagis imorn, och hoppas att nån lämnar tillbaka den. För William kan inte sova utan snutte, vi har en på dagis och en hemma, och det är bara dom två som duger, så spelar ingen roll om jag skulle köpa en ny, för han skulle inte ta den. Tro mig jag har testat.

Så efter vi hämtat han, gick jag för att möta Emma.. William somnade såklart i vagnen.. Tröttis! Vi gick runt spikön och hem igen, snöade en del när vi promenixade, så både jag och Emma såg ut som 2 snögubbar tillslut, haha! =) Va verkligen jätte skönt att  komma ut o röra på sig, och med trevligt sällskap kan det inte bli annat än bra, får försöka göra det till en vana, så man kommer ut på prommisar lite oftare =)

Sen mötte jag upp Jörgen och vi åkte o handlade, lite gott juleskum.. För det är ju faktiskt inte lika onyttigt som annat godis har vi kommit fram till . =D Man får faktiskt äta skumgodis när man är med i viktväktarna så då borde man få det som "halvfet-mamma" oxå.. Blev lite smått o gott. Imorn ska vi äta tacos o mysa, för Jörgen är inte hemma i helgen, han ska ju jobba =( han ska även jobba på Nyår nu, så jag får komma utan honom, jätte tråkigt men det va så himla bra betalt så han va nästan tvungen till det.

Imorn blir det upp tidigt, William ska va på dagis kl 8, och sen ska jag gå hem och sova! =) Nu ska jag titta på sista kvarten av Grey's, och sen Dirty sexy money =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du vill så skulle vi kunna ta en promenad på fredag om vädret tillåter? :)

2008-12-10 @ 22:41:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag hänger gärna med på en promenad =) Det var så skönt så!

2008-12-11 @ 09:50:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback