Söndag 28/12

2008-12-28 08:57:30 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!

Halv åtta klev vi upp idag, det tog emot vill jag lova.. Gud va gott det hade varit att sova en stund till men William var vaken så det var bara att kliva upp. Jörgen sover fortfarande, han hade ont i huvet. William springer runt här hemma med sina bilar och låter en himla massa. Finns inget roligt på TV heller. =/ Blääää.. Just därför man brukar sova vid den här tiden, för det finns inte så mycket att göra på morgonen, jag och William har iaf lagat "mat" i hans kök, hahaha..


Det är gott väder ute, kallt och mysigt, det enda som fattas är lite snö.. Nästan 5 minusgrader ute idag. Ska nog träffa Åsa för en promenix idag, när och hur vet jag inte riktigt än, men hon hör väl av sig i eftermiddag.. Igår kikade vi på Batman, den va jätte bra =) Spec. Heath Ledger va bra, sån himla bra skådis och han gestaltade Jokern superduper bra, han va riktigt bra. Ikväll ska vi titta på Barnhemmet.


Nu vill William gosa, tror han är lite trött igen..


Kommentarer
Postat av: F R I D A D R O T Z

Aaah, det ska bli underbart att åka iväg och resa :D

2008-12-28 @ 11:07:36
URL: http://frídadrotz.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, jaa tjatet är inge vidare men annars gör de inte mig så mycke att gå över tiden, tycker magen är ganska mysig :D



VAd bra att de kom igång naturligt och slippa bli igångsatt då, får hoppas min bebis kommer av sig själv också sen!

MEn närmare 4 kg väntar jag mig nog eftersom den ligger i magen & gottar till sig av all julmat & anant onyttigt man ätit nu på senare tid.. :P

2008-12-28 @ 15:12:47
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback