Tisdag 30/12

2008-12-30 09:59:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Tjenis Penis!

Gud va seg jag är på morgonen, kom inte upp förrän 9 idag, då hade jag och William myst och busat en massa i sängen. Han är allt väldigt gosig min underbara prins. Så vi kom upp för en stund sen, innan dess hade William ätit välling med pappa, samt fått ny blöja.  Nu springer han här och bråkar med Rocky, och berättar för mig typ 17.000 gånger att Rocky har "Ajjjj" som han säger.. Hihi!


Jörgen har skuttat in i duschen, vi ska snart åka iväg en sväng till Posten, han ska lämna tillbaka arbetskläderna, och får han då fortsätta i januari så får han väl tillbaka dom då antar jag. Det är ju inget som är klart än, men självklart så hoppas vi på det. Men men vi får se hur det blir med den saken. Så jag ska strax klä på mig och William vi sitter i myskläderna fortfarande.. Ikväll ska jag titta på SAW 5 som Emma va så snäll och skickade till mig =) *Thank u*


Annars är det ganska slött idag, har som sagt tvättstugan i eftermiddag.. Men det är inte så mycket som ska tvättas idag. Mest för att röja upp i tvättkorgen, nu däremot vill William leka med sin aktivitetsboll, han blir så arg när han inte får i klossarna så man får hjälpa han lite .. =D


Kommentarer
Postat av: Emma

=) Du får berätta sen vad du tyckte om filmen =) Hihi! =)

2008-12-30 @ 12:00:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja man får passsa på och kika på dagen, då är man inte lika rädd =). Nej eller hur och det värsta är ju att det kommer komma en till. För han klarade sig ju! Åh det är såå störande, jag trodde verkligen att detta skulle bli upplösningen. Och att han i gilmore girls var med. Haha! =)

2008-12-30 @ 15:44:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback