Torsdag 25/12 ~ Juldagen

2008-12-25 11:03:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Goder Morgon =D

Jag fick sova till klockan va 9 idag.. *Mysigt* Men sen var det att kliva upp, William ville visa mamma sitt kök och att man kunde laga mat på det =D Tokunge! Han verkar vara glad över det iaf, och det är väl tur.. Han fick 2 glas med i köket o då tycker han att vi ska skåla.. haha.. Min sötfis! Har precis varit ute på en promenad med Rocky, skönt att hans tass blitt så mycket bättre nu, han haltar knappt längre, men tratten får vara på tills det läkt helt. Hoppas snart, så han kan få komma ut och springa snart igen.. J


Jag har ganska nyss plockat lite i köket, samt satt igång en diskmaskin.. William ska sova en liten stund är tanken, han va lite nanig, i eftermiddag ska vi hem till hans farmor och farfar på middag.. Lutfisk ska det bli idag =) Åh va jag längtar, jag har inte ätit det på flera år, sist jag åt det levde pappa, och mådde bra. Så jag acosierar lutfisk till min älskade pappa. ♥

Tanken va ju att vi skulle åkt till Borås idag, men det blev inte så eftersom Jörgen ska jobba ikväll i Strömstad, och han orkar inte flänga då, vilket jag förstår, det hade inte jag heller orkat. Så inatt får jag sova ensam, för han sover kvar där .. Han har ju hela hotellet för sig själv, för dom har inga hotellgäster nu. =D


Nej nu ska jag gå och göra mig lite frukost, det kurrar i magen =D


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Din blogg är så söt :)

2008-12-25 @ 11:28:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback