Uppesittar kväll =)

2008-12-23 20:54:32 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll!

Vilken dag det har varit.. När Jörgen slutat jobbet åkte vi till Överby, jag sprang och letade efter en bolero och strumpbyxor, det hittade jag inne på Cubus, men fick ju stå i kö i typ 20 minuter. Mindre roligt får jag säga. Sen handlade vi en massa go julmat, =) Mums! Dock va ju julmusten slut överallt (vi ska ha backar) Men får leta lite imorgon istället. Köpte lite mer julklappar till William, samt till hans kusiner. Sen blev det en tur till bolaget så jag fick köpt champagne till nyår =) Så nu är allt klart inför nyårskvällen.. =D


Nu sitter vi och spelar Bingolotto =) Det är ju uppesittarkväll, vi va en ifrån att vinna en resa till alperna, så himla surt! Men har inte väntat mig att vinna något heller. Men är kul och spela ibland, händer ju inte så himla ofta! Imorgon är det julafton =) Som vi längtat efter denna dag, eller i alla fall jag. Har gjort en julklapp till mamma, men det blir inget åka till henne på torsdag för Jörgen ska jobba i Strömstad då.. Så hon får vänta tills vi träffas nästa gång.


Nu ska jag fortsätta umgås med min underbara sambo .. <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

villekn fin blogg

2008-12-23 @ 21:24:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback