Vi komma vi komma från pepparkakeland..

2008-12-03 22:14:35 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Åh vilken dag jag har haft, jisses! När jag kom till skolan idag så va det uppsats delen i engelska.. Gick bra, fick olika ämnen att skriva om, jag valde att skriva ommitt liv, och ja där finns det en hel del att skriva om. hehe! Efter lunch va det svenska nationella läsdel, gick bra tror jag. Och imorn är det sista delen i svenska, uppsats! Hoppas verkligen att det inte kommer bli för svårt. Men sen efter det slutar jag, och är ledig på fredag, helt underbart :)

Har vart en sväng på Systemet idag med, fick köpt mig 4 cider.. men sen ska jag ha med mig min Vodka oxå, så jag kan grogga ;) Sandra ska visst göra bål med, det ska bli spännande tycker jag! Jag har aldrig druckit bål innan så det är roligt att testa nåt nytt, =D Sen ska vi äta pizza oxå, fattar ni hur kul vi kommer ha?!?!

Sen har jag och William bara vart hemma idag, legat i soffan mest hela dan och sen har vi tatt lite pepparkakskort =D Han är sååå söt min lilla pepparkaksgubbe! Vid halv 8 vad det natti natti för William för imorn ska han va på dagis vid 8. Jag börjar 8.20 imorn, hur segt som helst, så jag ska strax gå och lägga mig.. =/ 


 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Sötnos! Gött med en stor grön napp i munnen ;) Va fin han kommer vara till jul!

2008-12-03 @ 22:55:27
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Hej igen!

Nova vill verkligen inte somna ikväll.. är säkert för att hon känner på sej att pappa ska upp klockan fyra för att jobba.. stackaren. vi håller oss i köket.. men nu börjar allt ögonlocken se lite tunga ut.. får se hur länge hon står ut.. =P



Njäe, inte är jag över 25. Inte än iaf.. Men kommer nog ändå känna mej som värsta pensionären där.. haha.. känner mej inte som en "ung mamma" känner mej som en mamma i normal ålder.. men vi får väl se.. det är på onsdagar eller?



ska försöka lägga min busunge nu.. Godnatt!

2008-12-03 @ 23:13:26
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vad söt han är, men han ser ju inte allt för lycklig ut på bilderna hahah! Men han är vädligt fin ändå. Hihih

2008-12-03 @ 23:29:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

vem sandra ska du ha bål med ? =)

2008-12-04 @ 02:05:48
Postat av: pluttismamma

Ja,men absolut! :)

När? hihi

Är upptagen på fredag förmiddag, men eftermiddagen kanske?

O idag, torsdag är tyvörr kalendern ganska full... :-S

2008-12-04 @ 05:48:48
URL: http://pluttismamma.blogg.se/
Postat av: pluttismamma

Tror du jag var trött imorse eller? Fredag ska "pluttis" till pappi.. haha

Så det blir knas ändå.. Nästa vecka, hur ser den ut för er? (förlåt för att jag krånglar till det så...)

2008-12-04 @ 09:25:20
URL: http://pluttismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback