..

2008-02-04 22:16:09 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Postat av: C

VA kul med frågestund :)

Vad har du för framtidsplaner, jobb, plugg, familj ja allt.
Hur länge har du och din sambo varit tillsammans och har ni någongång haft uppehåll eller liknande.
Hur känns det att bo såpass långt bort från din mamma och williams mormor?

Mina planer är att om jag inte hittat ett jobb innan Augusti så ska jag börja plugga upp mina betyg o skaffa mig gymnasiekompetens via folkhögskola eller komvux .
Jag och min sambo träffades i april 2004 , va tillsammans ett par månader o gjorde sedan slut , för att jag flyttade till Borås , men vi träffades ändå o det fanns fof känslor . Sen bestämde vi oss för att satsa i Mars 2005 o sen dess har det varit vi .
Jo klart att ibland är det tråkigt att bo långt från mamma , men jag kommer inte alltid så bra överens med min mamma , men klart att det är tråkigt att hon inte alls kan träffa Wille så ofta , vill ju gärna att han får en bra relation med sin mormor . Men sen sitter vi faktiskt o kollar efter jobb i Borås trakterna för en ev flytt dit ! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

MEN! du svarar ju inte på min fråga.. :( snyft.. nu blev jag ledsen i ögat!

2008-02-04 @ 22:50:36
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback