ALLA HJÄRTANS DAG (v)

2008-02-14 22:43:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja idag är det ju alla hjärtans dag , men i vårat hushåll så firar vi inte sånt , tycker väl att det mer är en komersiell grejj , fast visst är det skoj om man får ngt på alla hjärtans dag , det går ju inte att sticka under stolen med :p Men hursomhelst så har vi inte firat det idag , har precis ätit kvällsmat o idag blev det championsoppa , dock va den inte alls så god som jag minns championsoppa , men den jag åt då va hemmalagad o denna va på påse , så kanske inte är så konstigt då :/ Men vet ju att jag inte kommer köpa denna nått mer .

William somnade jätte fort idag , direkt efter maten tatt slut så började han himla med ögonen så som han alltid gör precis innan han somnar . ^^ , så medans han sov i min famn tittade jag på Private Practise , men dom visade ju bara en tillbaka blick ur Addisons liv o tiden från Grey's Anatomy , så det va inte så mkt att se . Själva seriestarten är ju inte förän 28/2 , så jag får titta då istället och se om den är nått att ha . Vi får se helt enkelt :) Nu ska jag strax gå o krama kudden , så ni får ha det så bra så höres vi imorn .

Godnatt , kära läsare , Hoppas ni haft en ok dag :) (V)

Kommentarer
Postat av: Christina

Har gjort så för att jag inte orkar med en del längre.

2008-02-15 @ 09:11:23
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback